Ova je nagrada namijenjena maloprodajnim tvrtkama na tržištu robom široke potrošnje u Republici Hrvatskoj. Prijavljeni trgovci trebaju prikazati napredak koji su ostvarili u prethodnoj godini i to u pogledu širenja i unapređenja poslovanja, otvorenja novih radnih mjesta u sklopu novih prodajnih objekata ili novih prodajnih kanala kao i provedenih akvizicija te druge pokazatelje o uspjehu strategija i poslovnih politika koje su donijele rast.
Nagrada je namijenjena proizvodnoj tvrtki iz FMCG sektora koja je u protekloj godini pokazala najviše u pogledu unaprjeđenja postojećeg poslovanja, odgovaranja na zahtjeve i potražnju tržišta, otvaranja novih poslovnih prilika kroz organski rast i akvizicije, zapošljavanju novih radnika i drugih relevantnih pokazatelja uspješnosti.
Bilo da je riječ o sasvim novom proizvodu, ponovnom lansiranju, novoj formulaciji, ekstenziji brenda/trgovačke marke ili jednostavno o unaprijeđenom pristupu na tržištu, ova nagrada prepoznaje istaknuta ostvarenja FMCG proizvoda u njihovom odgovoru na promjene u maloprodaji i potrebama potrošača.
Otvoreno za segment malih obiteljskih trgovina pri čemu najmanje 50% vlasništva mora biti u rukama obitelji ili menadžmenta trgovine. U prijavi se treba fokusirati na uspjehe ostvarene u 2016. godini, pokazatelje ukupne prodaje i ostvarene neto dobiti, eventualnih planova za otvaranje novih poslovnica te inicijativa koje su usmjerene na unaprjeđenje poslovanja, odnosa s kupcima te vlastitim zaposlenicima.
Može biti riječ o mobilnoj aplikaciji ili tradicionalnom softverskom ili hardverskom rješenju. Rješenja mogu biti namijenjena krajnjim potrošačima ili b2b segmentu. Cilj je nagraditi tehnološkog dobavljača (ili razvojni tim u sklopu tvrtke) čije su inovacije u 2016. godini u najvećoj mjeri unaprijedile prodaju, profitabilnost, efikasnost i reputaciju maloprodavača, distributera ili proizvođača u FMCG sektoru.
Žiri će tražiti trgovca, distributera ili proizvođača koji se u protekloj godini osobito istaknuo brigom za zajednicu u kojoj posluje. Promatraju se pozitivni aspekti odnosa prema djelatnicima, odgovornosti prema potrošačima i građanima, društveno odgovorne akcije, donacije i drugi oblici humanitarnih aktivnosti, zatim ekološki odgovorni projekti odnosno sve akcije koje imaju za cilj boljitak života društvene zajednice.