Ova je nagrada namijenjena maloprodajnim tvrtkama na tržištu robom široke potrošnje u Republici Hrvatskoj. Prijavljeni trgovci trebaju prikazati napredak koji su ostvarili u prethodnoj godini i to u pogledu širenja i unapređenja poslovanja, dostaviti dokaze o uspjehu strategija i poslovnih politika uključujući financijske pokazatelje kao što su ukupna prodaja, neto dobit i druge poslovne pokazatelje.
Prepoznati lidere i odati im zasluženo priznanje izvrsnosti. Nagrada je namijenjena proizvodnoj tvrtki iz područja industrije robe široke potrošnje koja je u protekloj godini pokazala najviše u pogledu unapređenja postojećeg poslovanja, odgovaranja na zahtjeve i potražnju tržišta, otvaranja novih poslovnih prilika, zapošljavanju novih radnika i realizaciji drugih relevantnih pokazatelja uspješnosti.
Bilo da je riječ o sasvim novom proizvodu, ponovnom lansiranju, novoj formulaciji, kreativnom pakiranju, ekstenziji brenda ili jednostavno o unaprijeđenom pristupu na tržištu, ova nagrada prepoznaje istaknuta ostvarenja FMCG proizvoda u njihovom odgovoru na promjene u maloprodaji i potrebama potrošača. U izbor ulaze proizvođački brendovi, ali i privatne marke trgovačkih lanaca na hrvatskome tržištu.
Otvoreno za segment malih obiteljskih trgovina pri čemu najmanje 50% vlasništva mora biti u rukama obitelji ili menadžmenta trgovine. U prijavi se treba fokusirati na uspjehe ostvarene u 2015. godini, pokazatelje ukupne prodaje i ostvarene neto dobiti, eventualnih planova za otvaranje novih poslovnica te inicijativa koje su usmjerene na unapređenje poslovanja, odnosa s kupcima te vlastitim zaposlenicima.
Može biti riječ o mobilnoj aplikaciji ili tradicionalnom softverskom ili hardverskom rješenju. Rješenja mogu biti namijenjena krajnjim potrošačima ili b2b segmentu. Cilj je nagraditi tehnološkog dobavljača (ili razvojni tim u sklopu tvrtke) čije su inovacije u 2015. godini u najvećoj mjeri unaprijedile prodaju, profitabilnost, efikasnost i reputaciju maloprodavača, distributera ili proizvođača u FMCG sektoru.
Suci će tražiti trgovca,distributera ili proizvođača robe široke potrošnje koji se u protekloj godini osobito istaknuo brigom za zajednicu u kojoj posluje. Promatraju se društveno odgovorne akcije, donacije i drugi oblici humanitarnih aktivnosti kao i svi projekti usmjereni na zaštitu okoliša te sve druge aktivnosti koje za cilj imaju boljitak života društvene zajednice.